Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка здійснюється згідно з термінами і тарифами транспортної компанії "Нова пошта". Детальну інформацію та точну вартість доставки Ви можете дізнатися у нашого менеджера.
- УкрпоштаУкрпошта Експрес/Тариф "Пріоритетний" — доставка по Україні з оптимальним співвідношенням ціни та якості. Вартість доставки залежить від розмірів та відстані. Терміни доставки: до 3 днів між обласними центрами (без урахування дня відправлення) Укрпошта Експрес приймається для пересилання за тарифом «Пріоритетний». За тарифом «Пріоритетний» обробка та перевезення відправлень на всіх етапах пересилання здійснюється у першочерговому (пріоритетному) порядку. З детальними тарифами можна ознайомитися за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-ekspres
- СамовивізДоступний для жителів Харкова. Безкоштовно і в будь-який зручний час ви можете забрати замовлений товар у нашому магазині за адресою: м. Харків, Аерокосмічний проспект, 20 (м. Левада)
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПісляплатою у відділенні Нової Пошти при отриманні товару. Інформуємо, що у разі оплати товару у відділенні Нової Пошти (або у додатку Нової Пошти) може стягуватися додаткова комісія за послугу "Контроль оплати", послуга оплачується клієнтом при оплаті за товар.
- Оплата на рахунокПісля оформлення замовлення ви отримаєте рахунок-фактуру на електронну адресу. Зверніть увагу! Для отримання товару при собі необхідно мати паспорт та доручення (якщо ви є особою, довіреною юридичною організацією). При виборі способу оплати "Безготівковий розрахунок" до суми замовлення додається комісія у розмірі 1,5% від суми замовлення. Уточнюйте детальну інформацію у менеджера!
- ГотівкоюПри отриманні товару в нашому роздрібному магазині (самовивіз) або наложений платіж при отриманні товару у відділенні Нової Пошти.
- По реквізитам IBAN (Онлайн)Ви можете здійснити оплату на наш розрахунковий рахунок будь-яким зручним для Вас способом. Рахунок для оплати виставить наш менеджер після оформлення замовлення. При безготівковій оплаті враховуйте +1,5% комісії до вартості товару
Гарантія:
Гарантійні сроки
Срок гарантії вказан в описі кажного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 3 до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, гарантійний талон продавця, а також електронний чек відправлений в SMS
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення гарантійних пломб;
наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється у випадках:
випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
пошкодження або ненормального функціонування виробу викликано програмами;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюється у випадках:
на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
на програмні продукти,
Срок гарантії вказан в описі кажного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 3 до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, гарантійний талон продавця, а також електронний чек відправлений в SMS
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення гарантійних пломб;
наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється у випадках:
випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
пошкодження або ненормального функціонування виробу викликано програмами;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюється у випадках:
на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
на програмні продукти,